Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Klik rechtsboven op het winkelwagentje of ga lekker door met winkelen
3: Klik op de knop “Doorgaan naar afrekenen”
4: Je vult je gegevens in
5: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
6: Plaats je bestelling door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken

Heb ik een account nodig om kleding te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om een aankoop te doen. Wel is het gemakkelijk om een account aan te maken, zodat jij inzicht hebt in jouw bestellingen!

Hoe kan ik zien wat de beste maat is voor mij?
Tja, dat blijft een lastig dingetje. Probeer het anders eerst even. Past het niet dan stuur je het toch even terug. Bij maatwerk producten ligt de verantwoordelijkheid volledig bij de klant. Er zal rekening gehouden moeten worden dat maatwerk producten niet meer doorverkocht kunnen worden.

Kan ik mijn order achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk of gegevens te wijzigen of annuleren. Wij werken samen met een groot magazijn die elke order direct verwerkt. Zij doen hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te produceren, in te pakken en op te sturen.

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor klanten binnen Nederland zijn € 6,95 per pakket

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 2-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket meegegeven wordt aan PostNL/DHL. In deze e-mail staat je Track & Trace code waarmee jij jouw pakketje kunt volgen.

Als de pakketbezorger het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een DHL Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer). Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je kunt je pakketje volgen met de Track and trace code die je in de e-mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 2-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Geen paniek! Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@ouwekloffie.nl.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze e-mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of je mailadres klopt.

BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling via iDeal afrekenen.

  • iDeal (gratis)

RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd en ongewassen worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Indien je de bestelling wilt retourneren, zorg er dan te allen tijde voor dat er een brief bijgevoegd zit met de reden van retourneren en het ordernummer. Mocht je hier niet uitkomen e-mail dan naar info@ouwekloffie.nl

Kunnen artikelen geruild worden?
Artikelen kunnen geruild worden voor andere artikelen. Mits het product onbeschadigd is, niet gedragen is, niet gewassen is en wanneer de labels nog aan het product zitten. Daarnaast mogen maatwerk producten niet worden geruild. Mocht je een andere maat, kleur of product willen dan kan je het ongewenste product retourneren. Wij zorgen er dan voor dat het product dat je wel wilt hebben spoedig toegestuurd wordt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 werkdagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een e-mail naar onze klantenservice via info@ouwekloffie.nl voordat je een artikel retour stuurt. Of neem even telefonisch contact op. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk voor jou oplossen!
Volg ons op social media!

Wil jij op de hoogte worden gehouden van de aanbiedingen?
Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief.